you put the 6 in my 9

I lördags var det typ 200 pers fler än vanligt som var in på min blogg, vad hände?
På helgen brukar det vara typ 1 pers som går in här, så  man undrar ju vad sån dampstatistik beror på!
Nog för att den gick ner lika snabbt men ändå, haha ^^

Fan imorgon ska jag kliva upp vid 5 för jag börjar jobba kl.6 på tidningen 7 -.-' hatar när man måste börja så tidigt för att hinna innan dom börjar jobba, då går det typ inte att vara där för man känner sig så jävla i vägen. Inte för att man borde göra det egentligen, man är ju där för deras skull liksom... men så är det. Jobbar i alla fall bara 3 timmar så slutar kl.9, haha (y) då ska jag hem och myyyysa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0