free fallin'


Igåreftermiddag följde jag med mamsen och papsen till Skuleskogen. Medan de var ute på hemligt uppdrag tog jag med mig Daisy på en lång promenad, och lyckades hitta åt världens mysigaste badplats vid en sjö. Det var så idylliskt att jag inte kunde låta bli att ta ett dopp. Nakenbad, haha! Var nästan helt spegelblankt på sjön, solen sken och det enda ljud som hördes var fågelkvitter och vindens susande bland trädtopparna. JA DET ÄR SANT!!! Storstadspuls i all ära, men jag älskar verkligen naturen; lugnet, dofterna och alla dessa kontraster mot allt vardagligt.

Har ni läst Jonna Jintons blogg föresten?
Kanske världens mysigaste blogg. Miljon hon numera bor i är så jävla vacker ♥

Kommentarer
Postat av: M

Den jackan är faktiskt nyinskaffad, hittade den typ förra veckan inne på Lindex för halva rea priset,99 kr! Snacka om kap, älskar den :D

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0