who says you're not worth it?


God morgon! ;* måndag idag igen då, men faktiskt inte vilken måndag som helst. Fick ett otroligt välkommet och trevligt samtal för typ en halvtimme sedan som gjorde min dag completely. Är så himla glad! Tänker inte avslöja för mycket för inget är ännu bestämt, men på torsdagmorgon ska på ett möte som förhoppningsvis kommer vända upp och ner på min tillvaro fullständigt. Jag är galet nervös, men jag har oddsen på min sida och det här är en once-in-a-lifetime-chance så jag tänker göra mitt absolut bästa. Xx

 


Kommentarer
Postat av: sandra e

Nu bli jag NYFIKEN :O jag hoppas det inte är att du ska bort från övik iaf :P Puss

2011-08-23 @ 11:59:43
Postat av: Josie

Nope, jag stannar i Övik ett tag till S! :D Puss <3

2011-08-23 @ 21:00:01
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0