last friday night

OLD!


Skippade festandet i helgen och körde på två lugna och alkoholfria dagar med god mat, filmmys och skogsprommisar istället. Snacka om välbehövligt, jag mår som en prinsessa denna söndag! Har istället umgåtts med sötnosen, rått om min Emelie och ätit en god lördagsmiddag med mamma, vilket var precis vad jag behövde känner jag. Finns ingenting som är roligt om man gör det för ofta, och att göra krogen till en rutin är helt fel strategi. Kanske har jag äntligen kommit igång med min rehab? (;


Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Kan du inte visa en bild på din sötnos, eller iallafall berätta lite om honom? Hur gammal osv :)

2011-08-21 @ 18:21:15
Postat av: Josie

Haha nej jag tror jag behåller alla detaljer för mig själv, än så länge iallafall (:

2011-08-21 @ 23:46:37
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0