mary jane's


Jag har fullkomligt kärat ner mig i färgen på dessa skor. Roligare än svart, snyggare än brunt - I love it! Självklart kommer de ifrån Topshop och jag skulle jävligt gärna vilja ha dem i min ägo. Priset är betydligt än bättre än på det andra paret jag vill ha (ungefär hälften så billiga) men det som får mig att tveka är modellen. Inte för att tvivlar på att de är snygga, utan för att det inför hösten och vintern förmodligen är ett smartare drag att köpa ett par skor av stängd modell, och inte öppna som dessa. Tough choice! o.O

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju så skönt ett tag i våras när du var i Sthlm så vi bara hoppas att du går igång på erbjudandet. Hör av dig om du vill köpa en lägenhet så ordnar vi det.

2011-08-22 @ 21:41:14
Postat av: Josie

QUE?! ;s

2011-08-22 @ 22:16:39
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0