as long as you with me, baby.

Idag har det varit full rulle på skolan hela dagen, var helt fullbokat med kunder. Kul, men stressigt! Var helt slut på när jag kom hem vid halv fem med en fet påse donken-käk i handen. Haha, snacka om fläskigt! Men hade ändå orken att åka till Mario och kolla på hockeyn (avgörandet mellan modo-södertälje som modo TACK&LOV fixade) med honom och André :) sen åkte vi till scandic malmen där dom käkade (jag var fortfarande mätt efter min flottiga hamburgare, haha) och chillade ett tag, och efteråt åkte jag och Mario tillbaka till han och kollade på big brother och tv bara. Myspys! Nu är jag hemma och ska snart sova, men min magknip dödar mig så vet inte om jag kommer kunna göra det :/ plus att hon jag bor har en karl i sitt sovrum?! Haha, jag dör!

Kommentarer
Postat av: M

Vi måste ses snart igen! :)

2011-04-09 @ 01:46:32
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0