the one and only.

min bakgrundsbild i min mobilen, skoja.. inte!


Jag vet att jag snackar om Justin Bieber alldeles för mycket, jag är sjukt tjatig jag vet! Men det är såhär jag är som person. När jag fått en dille på något/någon så snackar jag om det konstant hela tiden. Nu råkar det var Justin som jag fastnat för, och då lyssnar jag på hans musik 24/7, jag googlar bilder på honom, köper cd-skivor och fan-tshirts etc. Jag går all in 110% och det är så jag gillar att göra saker och ting här i livet. Såklart att jag förr eller senare kommer att tröttna just pga att jag gör det, men då hade jag iallafall jävligt roligt medans det varade! ;)

Dock ska jag försöka att inte blogga alltför mycker mer om honom, men jag kan absolut inte lova något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0