u smile, i smile

saknar sommaren!


Började dagen och den nya veckan med en sovmorgon, såååå skönt! Skola mellan 11-17 som gick jättebra, dock alltid segt en måndag. Så jag unnade mig själv en take away-sushi♥ på hemvägen, och det var lätt det bästa beslutet någonsin. Jag är supersnål när det gäller att lägga pengar på mat för jag tycker det är så jävla onödigt när man kan lägga pengarna på så mycket roligare saker, som t.ex kläder, skor eller ****, haha! Men sushi är så fruktansvärt gott så det var värt varenda krona en dag som denna. Nu håller jag på att tvätta (superkul... not) men snart är jag klar och då ska jag lägga mig i sängen och lyssna på Justiiiin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0