i'm baaaack!


ÄNTLIGEN FUNGERAR MITT INTERNET IGEN! Ni anar inte hur lycklig jag är. Känns precis som att jag varit borta från civilizationen ett tag, haha. Men nu är jag back on track igen, och för att ta igen lite så tänkte jag börja med att berätta lite kort om helgen.

I fredags hade jag först tänkt festa, men jag var så trött efter en fullspäckad skolvecka så jag orkade verkligen inte. Så då gick jag och Mario på fotboll istället, Djurgården-Malmö, sedan gick vi ut och åt på en mysig restaurang och efter det åkte vi hem till honom och såg på film. På lördagen sedan var det ju heeelt amazing väder, så då var vi i princip ute hela dagen och chillade i solen. Åkte hem på eftermiddagen och duschade för att sedan ha Mikaela på besök här (kärringen är ju utomlands). Vi drack årets första rosévin med fanta♥, surrade och lyssnade på rock och sedan tog vi bussen till Slussen och rockklubben Medusa. Var riktigt trevligt och musiken där var grym! Råkade sedan hamna i en svarttaxi hem, haha. Nej inte "haha", fyfan alltså aldrig igen. Söndagen sedan var riktigt slapp. Jag och Sanna käkade sushi i stan och sedan mötte även Mikaela upp oss för en glass i Kungsträdgården. Perfekt helg med andra ord! :}

Kommentarer
Postat av: sandra e

Ge mig lite av ditt liv jossan :/ men glada nyheter jag blir klar ett havlår fortare i skolan än jag trott så i februari är jag klar =)) <3 puss sandra

2011-04-19 @ 19:08:19
Postat av: Josie

Come and get some babe, finns så det räcker till dig också! ;* åh vad härligt! Puss <3

2011-04-19 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0