good girls go bad.

jag och fina mikaela

snygg hållning, HAHA dör!

feltagning, haha...

närbild!


I helgen har min fina bästis Sandra♥♥ varit här i sthlm, så igår tog vi en runda på stan för lite shopping. Jag köpte ett par mysshorts och ett par örhängen på Topshop, och Sandra köpte en supersöt kjol och världens finaste virkade, vita kofta (som jag skulle döda för). Var jättemysigt att umgås med henne igen och jag önskar att hon och Fredrik flyttar hit också. Vore så jävla kul! Annars var det lika ansträngande som alltid att gå på stan i flera timmar (jag har kommit på att jag inte tycker om att gå på stan och strosa i affärer, jag tycker om att veta vad jag ska ha, gå in och köpa det och sedan gå hem, haha) så när jag kom hem tog jag en powernap på tre timmar innan jag fixade mig och åkte till Slussen för att möta Mikaela. Köpte mat på donken och sedan tog vi bussen till henne där vi korkade upp och surrade. Tiden gick sjukt snabbt så någon utgång hann vi inte med, men det var grymt trevligt iallafall (trots att jag blev så full så jag höll på att kexa i bussen hela vägen tillbaka till Slussen, god damn vad full jag blev!). När jag äntligen kom fram minns jag att jag satte mig fullt synlig "bakom" en smal pelare och pissade, haha classy! Mötte iallafall Mario och sedan tog vi en taxi till honom.

Idag har det inte blivit många knop gjorda. Klev upp vid 13-tiden, såg Big brother-avsnittet från i fredags, åkte och käkade sushi vid Globen och sedan skjutsade han hem mig. Kort och gott :)

Kommentarer
Postat av: Sandra e

Det var jättekul :) ja vi ska flytta om jag får bestämma ;) puss

2011-04-10 @ 20:05:18
Postat av: bellyni

men så snygg är du!

2011-04-11 @ 19:31:05
URL: http://bellyni.spotlife.se/
Postat av: Linda

Du är så himla fin och en jätte bra blogg! :)

Men en fråga, vart kommer det underbart fina halsbandet du har på dig på bilden från? :)

Kram!

2011-04-11 @ 21:07:27
Postat av: Josie

Linda; åh tack så jättemycket! :) halsbandet har jag köpt på Cocoo! Kram

2011-04-11 @ 21:38:59
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0