the last words.

För det första; det är min blogg och jag skriver vad fan jag vill, dvs MINA åsikter som jag ALLTID står för. Folk behöver INTE hålla med mig, bara RESPEKTERA dem. För det andra; att påstå att folk ska börja tycka illa om mig pga mina åsikter gentemot dig är det mest patetiska jag har hört, men OM dom gör det så FINE. Det bevisar ju ett och annat. För det tredje; om du nu är så jävla rolig och mogen, VARFÖR har du då inga vänner? (som du själv säger) För det fjärde; fan vad jag blir less på att behöva försvara mig och behöva känna mig som världens största "bad guy" för att jag inte hymlar med vad jag tycker! Och för det femte; skulle JAG se DIG som ett hot? Lägg av, jag är varken avundsjuk på ditt utseende, din personlighet eller din sociala inkompetens, trust me.

And btw; jag vet en hel del folk som du umgås med ibland som tycker precis som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0