big enough.


Har verkligen börjat fundera över vad jag vill göra framöver och just nu är jag så fruktansvärt kluven. Som jag skrev igår har jag verkligen börjat trivas här i Sthlm och jag är inte alls lika sugen att flytta hem permanent igen. Eller permanent är det ju inte i vilket fall, men min tanke hela tiden har ju varit att spendera sommaren i Övik och nu är jag inte alls lika säker på att det är det jag vill längre? Klart jag saknar min familj, min voffs och alla härliga människor där hemma, men jag har ingen hemlängtan alls längre och här i Sthlm händer det så sjuuukt mycket mer roliga saker och möjligheterna är så otroligt mycket större. Plus att ALLA säger att somrarna här nere är helt awesome med alla event och uteserveringar bl.a, och det tvekar jag inte en sekund påå! Shit, det här är fan jobbigt på riktigt... Jag ska iallafall kolla upp lite potentiella jobbmöjligheter imorgon på skolan och så får jag utgå ifrån det. Hem och genomföra mitt stora projekt i maj ska jag iallafall! Sedan får vi se...

Kommentarer
Postat av: Michaela

SOUNDS AWESOME BABE! Men jag vet hur jobbigt det kan vara att vara kluven, men somrarna i Stockholm är grymma. No doubt about it. Jag tänkte dra en utgång i Stockholm om nån-två veckor, då borde vi fan ses

2011-04-05 @ 21:21:03
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: Mira

Som alla säger, du får inte missa somrarna här. Vädret, vattnet, klubbarna och allt annat är så jävla grymt. Tycker fan du borde stanna :)

2011-04-07 @ 16:15:38
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0