something to die for.


Snygga bejbs inne på Medusa i lördags! Jag är så jävla glad över att mitt internet fungerar igen att jag kommer ta ut min glädje här genom att terra bloggen med inlägg ikväll. Och inte nog med att jag är glad över att bredbandet fungerar som det ska igen, jag är också sjukt glad över att allt känns så bra just nu. Jag är verkligen så jävla glad för det känns som att allt faller på plats i mitt liv nu. Intervjun på bemanningsföretaget Beauty Assistance igår gick som sagt superbra, och den 3e ska jag dit igen för att skriva kontrakt osv, vilket innebär att jag kommer att börja jobba åt dem så fort skolan är klar i princip. I sommar kommer jag förmodligen att jobba mestadels på SPA:n ute i Sthlm skärgård, vilket klingar helt underbart i mina öron. Bara nytt boende som fattas nu, men imorgon ska jag titta på en lägenhet och jag hoppas det kommer kännas bra. Ja, det känns fan som att jag är precis där jag ska vara right now!

Kommentarer
Postat av: M

Hahah I know!Han skriver så där varannan dag typ!Och jag är lika kort varje gång men han fattar inte att jag inte är ett dugg intresserad!! :P



HEMSK bild by the way :P!

2011-04-19 @ 20:10:43
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0