påskafton/påskdagen.

humlegårdsparken!

fyllon on the go.


Igår chillade jag och Mikaela i någon timme i solen i Humlegårdsparken, helmys. Sedan kände jag lite impulsivt att kvällen behövde innehålla rosévin. Vädret var på topp och likaså mitt humör, så Sanna satte sig på första bästa t-bana och kom hit med en vinare. Vi hade skittrevligt som vanligt, dock spårade det rätt snabbt. Lite väl runda under fötterna traskade vi in till Medborgarplatsen vid tolvtiden, för att sedan skiljas åt. Sanna åkte hem, och jag satte mig på tuben till Skärmarbrink och fick somna bredvid snyggingen. Och ja, denna dag har jag typ tittat på ännu en lägenhet på Sveavägen (som det lutar åt att tacka ja till) och sedan tryckt i mig en pizza på ballen. Inte mer än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0