moonshine.


Jag och Sanna drog en spontan-utgång igår dagen till Jesus sista måltids ära (internt), fett kul! Efter ett par glas rosé hos mig gick vi ner till uteserveringen "Oj oj oj" och tog varsin bärs. Kedjerökte och skrattade åt vår påhittade kinesiska. Sedan råkade vi hamna brevid ett par killar, som det slutade med att vi hängde med resten av kvällen. När Oj oj oj's uteservering stängde gick vi vidare, men vi lyckades aldrig riktigt hamna på något nytt ställe så det slutade i princip med att vi hängde utomhus som 4 lodisar hela natten, haha. Först kvar på söder och sedan på östermalm där vi käka korv. Var helt crazy kväll egentligen, och mycket pga att den ena killen var så jävla rolig (han till vänster på bilden). Garvade verkligen läppen av mig och sånt är störtskönt ju. Idag är jag fett trött och fett bakis, somnade 5 så har sovit ungefär 5 timmar. Taggad för en ny dag :) not.

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

2011-04-22 @ 11:51:39
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0