hur många lingon finns det i världen.


Busy day idag som sagt. Skola till cirkus 17:00 och sedan mötte jag upp min faster Christina och kusin Magnus vid Östermalmstorg. Kikade på hans nya lägenhet, som råkar vara grymt fin, ligga högst upp i huset och ha största terassen med världens utsikt över stan. Lucky bastard! Väldigt trevligt att träffa dem iallafall, även om det blev relativt snabbt eftersom jag var tvungen att stressa hem och fixa mig inför bion med Mario. Som förövrigt var jättebra! Vi såg "Hur många lingon finns det i världen" och även om jag hellre hade valt "Bieber-filmen" så får jag erkänna att den var väldigt charmig. Att jag sedan hade bra sällskap gjorde ju knappast saken sämre, mys var det! ;*

Mindre kul att jag har teoretiskt prov imorgon kl.09, som jag inte hunnit träna ett skit på såhär kvällen innan. Men som min lärare sa idag på skolan; skit i att träna inför provet ikväll. Gör något kul istället! Det ni inte kan nu kommer ni ändå aldrig lära er. Hehe, true... Nightie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0