big decisions.

Var som sagt och kollade på en lägenhet igår efter skolan. Var jättefin och tjejen var supergullig. Har dock inte bestämt mig till 100%, dels för att jag hatar att fatta beslut (och detta är ett pretty big one) och dels för att jag har i åtanken att det kan dyka upp något ännu bättre. Så jag sa att jag skulle fundera över helgen. På söndag ska jag dessutom åka och titta på en annan lägenhet vid Sveavägen, hyffsat centralt liksom. Hoppas faktiskt nästan på den ändå. Hade lätt varit roligast att bo mitt i smeten ju! ^^ Resten av onsdagen hängde jag bara med Mario. Vi gjorde inte så mycket men det är chill. Med rätt sällskap behöver man inte göra det heller :);)

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen. Snart kommer Sanna hit med käk från Donken och då ska vi dricka rosé och fira att det är långhelg. Dessutom är det 17 jävla grader ute här i Stockholm idag, snaaart sommar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0