Varning för snuskigt blogginlägg

Dels för att jag är en sån öppen person (och dels för att jag inte har mycket annat att skriva om), så tänker jag berätta för er något läbbigt jag fick höra idag utav en annan lokalvårdare. På en toalett på hennes område var det någon som hade dragit ner byxorna och satt sig och bajsat på golvet, för att sedan kleta det på väggarna. Ja jag vet, det låter helt jävla sinnessjukt men det är sant! Hon blev så äcklad att hon höll på spy och kunde inte gå in på toaletten igen. Och det förstår jag. Jag hade i princip dött om jag varit i hennes skor. För vem fan sätter sig och skiter på golvet BREVID toalettstolen? Och vem fan är så jävla vidrig och kletar det på väggarna sedan? Denne någon måste ha en allvarlig psykisk störning iallafall, för så skulle inte en normal människa göra. EEUW!, säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: sandra eriksson, din bästa vän :)

Men fy fan va äcklig :O Folk är ju störda!!

Puss

2010-09-21 @ 16:57:37
Postat av: Sandra

När jag jobbade på hotellet hemma i Arvika berättade en arbetskompis till mig att en gäst hade sätt sig och bajsat på stolen i sovrummet, och sen lämnat det där.. Folk kan va så jävla vidriga så det finns inte.

2010-09-21 @ 19:06:10
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Rosie

vafan, trodde jag hade varit med om det mesta men icke!:P Undra hur personen tänkte? vare typ'' gud vad tråkigt att bajsa i toaletten, vi bajsar på golvet istället och kryddar till det genom att kleta det på väggarna'' Man kan iaf aldrig sluta förvånas.

2010-09-21 @ 19:20:41
URL: http://rosannao.blogg.se/
Postat av: lovisa

haha what??! trodde också att jag varit med om det värsta, att de inte fanns något äckligare än att torka upp andras spya men det där toppar verkligen det äckligaste!

2010-09-21 @ 22:05:01
Postat av: Josie

Rosanna: hahahah ja men typ? Jag vet ärligt inte, jag kan inte relatera till såna psyko-betéenden!



Lovisa: jag trodde på riktigt inte att nåt kunde vara värre än den ingrodda spyan du fick torka men bajs på väggarna slår nog det ja :P

2010-09-22 @ 16:30:24
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0