Nu är jag tillbaka


Iallafall tillfälligt.
Fick något akut skriv-behov och var är bättre att skriva av sig om inte här? Så jag tänkte bara lite snabbt berätta att jag inte har druckit alkohol på över 1 månad nu. "Wow.." kanske en del utav er tänker, medan andra tycker att det är lite halv strongt gjort sådär, och medan jag själv inte tycker att det är sådan big deal egentligen. Men det är ju faktiskt lite "alkis-varning" att dricka slash festa var och varannan helg (som jag gjorde tidigare), så jag är samtidigt lite smyg-stolt. Att toffla är dessutom otroligt underskattat i min värld.

Ps. Fisnik och Misael, kanske två av världens fulaste namn. Ds.


Kommentarer
Postat av: Michaela

ÄNTLIGEN haha!

2010-09-13 @ 15:35:36
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0