Nothing Left To Lose

Som ni förmodligen har märkt har jag varit lite off på bloggen de senaste dagarna. Har varit lika off i det verkliga livet, skulle jag vilja påstå. Jag har varit i min egen lilla värld, och det enda jag har gjort sedan i fredags, efter en sjukt mysig helg hos M, är att jobba, läsa böcker och fundera över framtiden. Och internetshoppa, förståss ;)

Men iallafall. Jag har haft så sjukt svårt för att bestämma mig för vad jag vill göra i höst, men efter att ha läst Blondinbellas blogg och hennes svar på denna karriärsfråga så har jag äntligen bestämt mig. Jag vill också göra något som jag tycker är roligt, tjäna pengar på hobbies, vilket betyder att jag vill jobba med något som jag verkligen intresserar mig för. Och därför har jag, efter mycket funderande, bestämt mig för att läsa en 18 veckors kurs i Nyföretagande. Efter det får jag se vad jag hittar på, men jag har en del thoughts..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad kul att starta eget, och jobba med något man brinner för! Skulle jag också vilja göra, vet dock inte vad haha :P

2010-09-01 @ 21:18:32
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag är helt på det klara med att jag vill starta eget. En dröm jag haft sedan jag var typ 12 år. Tycker det verkar så otroligt kul!

2010-09-01 @ 21:23:22
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0