SHOP


Idag är det den 25 oktober, vilket innebär att jag fick lön idag. Rätt bra sådan också. Trots att jag vet att jag inte ska shoppa något innan London-resan (spara vare) så kunde jag inte låta bli att kika lite när jag gick en sväng på stan för att leta en ny bh. Någon bh blev det inte, men jag lyckades köpa en ny jacka, ett par vantar i fuskpäls, två tröjor, ett par leggings och ett par strumpbyxor. Jag vill liksom inte åka till London och känna att jag inte har något att ha på mig, haha. Förlåt baby, NU ska jag iallafall spara! :P

Kommentarer
Postat av: Fred

Sjyssta tights men sjysstare med äkta vara...

2010-10-25 @ 19:27:54
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Sandra Wikman

Heej :) hoppas du har det bra, men du! Man kan ju köpa den här bhn på uppercut och nu får man 50kr rabatt sen är det fri frakt ;) ha det bra puss

2010-10-28 @ 08:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0