TICKET √


Igår bokades biljetten till London. Blev lite chockad över hur dyr biljetten var, men med tanke på hur sjukt värdelösa flygtider Ryanair och company har så känns det värt att flyga med SAS. Jag menar, vem fan orkar flyga från Skavsta på eftermiddagen, mellanlanda in the middle of nowhere och vänta där i x antal timmar, för att sedan landa på Gatwick Airport morgonen efter? Det är ju helt sjukt. Direktflyg Arlanda-Heathrow tar ca. 2h liksom.  95% av de billigare resorna har dessutom en hemresa 06:10 på morgonen. Ba va? Aldrig i livet säger jag. Jag åker hem vid 14-tiden på söndagen och det är helt klart värt att betala 5000sek istället för 2000sek för det. Eller ja, inte endast för det då förståss. Får ju några extra timmar med baby också♥

Har iallafall insett att jag hatar att boka resor. Tiderna är i majoriteten av fallen helt värdelösa, det är mellanlandningar hit och dit där du får sitta och vänta flera timmar på random flygplatser, och vill man resa på humana tider kostar biljetten istället skjortan. När jag reser vill jag ta mig från plats A till plats B på snabbast möjliga tid. Jag ska fan skaffa mig ett PJ, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0