LONDON

Nu är jag hemma igen, efter en helt underbar resa. London var coolt, spännande, folkrikt, pulserande och bara fantastiskt. Det känns så galet att ha varit där. Och shoppat har jag gjort. För flera, flera tusen. Topshop's flaggbutik på Oxford Circus är utan tvekan det bästa jag någonsin upplevt i butikväg. Jag var i himmelriket! Tänk fyra, enorma våningar, som tar minst 1h att gå igenom EACH, varav kläder på en, accessoarer på en, skor på en och herr på en. Det var så mycket folk att det knappt gick att röra sig därinne, men ändå var det där jag ville shoppa allt. Vilket jag också gjorde. Handlade alla kläder där, bortsett från en top som jag köpte på Urban Outfitters.

Även om en weekend i London är alldeles för kort tid för att hinna se ens en bråkdel utav vad staden har att erbjuda, hann vi även med Harrods, Starbucks, London Eye, 4D-film, galna tunnelbaneturer, pub:ar och engelska frukostar. Och en massa kärlek förståss! Det har varit den bästa helgen på mycket, mycket länge. Bilder kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Fred

Är det inte svinigt dyrt? Vad är 4-D film?

2010-11-29 @ 11:32:47
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Michaela

Vill se bilder nu nu nu nu haha. Vill ha ännu fler anledningar att längta till London.



Thank you babe! Nej egentligen har jag väl inte speciellt kort hår. Men det känns extremt kort i jämförelse med vad jag hade innan jag klippte mig.

2010-11-29 @ 14:22:24
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0