I'M NOT A ROBOT

1 november, och min baby har åkt till England idag. Jag har gruvat mig så sjukt mycket för den här dagen, men nu är den kommen och för en halvtimme sedan kom flygtaxin och hämtade honom här hos mig. Jag är ledsen. Det känns så jävla jobbigt! Jag vill inte vara utan honom i 4 veckor. Jag vill verkligen INTE det. Åh.. Kärlek drives me crazy alltså.

Men, jag ska inte gråta ögonen ur mig. Det är ju inte förevigt, och tiden går fort. Ja, den gör faktiskt det. Även om det just nu känns som att vi inte kommer att ses på 4 år, istället för 4 veckor, så gör den faktiskt det. Jag ska jobba, plugga, umgås med vännerna och fördriva tiden med annat, och vips så kommer det vara början utav december då vi kommer  att ses i London.

And I can´t fucking wait..

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh vad mysigt att få vara i London med sin babe. Skulle jag också vilja, fantastiskt mysig stad. Haha, åh känns som att jag aldrig kan sluta propagera för London så fort du skriver ett inlägg om det haha!



Ja, jag ska posta bilder så fort jag får dem. Men damen som ska skicka dem till mig är väldigt väldigt seg..

2010-11-01 @ 16:07:49
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0