DIE PMS DIE

Ringde läkaren idag och bad om ett recept på Primolut-Nor. Och bara för att jag är en sådan öppen person som inte tycker om att "spare the details" (så att säga..), så kan jag berätta att anledningen till varför jag gjorde det var för att jag känt på mig att jag lägligt nog kommer att få mens nu i dagarna innan London-resan till helgen. Vilket jag inte tänker acceptera. Och förmodligen inte Mathias heller, haha! Därav alltså receptet på tabletterna som skjuter upp blodbadet (eeuw..) Smart uppfinning, va? Så var problem 2 ur världen.

Problem 1 var förövrigt det med skorna. Hade ju gruvat mig över att inte hinna få dem innan torsdag. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0