CLEANING OUT MY CLOSET


Idag fick jag för mig att rensa mitt rum på gammalt skräp som bara ligger och tar plats, vilket resulterade i att jag i 3 timmar rensade alla mina skåp, lådor och garderober och efteråt slängde en hel sopsäck med saker. Det känns som en befrielse. Bara jag som älskar att slänga saker? Jag är som motsatsen till en samlare skulle man kunna säga, haha. Mestadels gjorde jag det dock för att jag vill bespara min morsa det jobbet. När jag flyttar (efter nyår någongång bitches, wohoo!) vill jag inte lämna efter mig en massa skit här i mitt "flickrum". Schysst va? Ja, jag tycker det.

Kommentarer
Postat av: Michaela

JAG ÄLSKAR OCKSÅ ATT SLÄNGA SAKER! Känner mig alltid så nöjd efteråt

2010-11-07 @ 19:46:36
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/
Postat av: Fred

Hatar att slänga grejer... Blir personligt knuten till allt jag tar i... Jävla hamstrar fasoner...

2010-11-07 @ 21:47:11
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Emma

Haha! Jag är exakt likadan. Trodde jag var ensam, men obviously not ;p

2010-11-08 @ 01:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0