Weight loss



Firar med Ben&Jerry's, mohahaha

Jag har kommit på mig själv med att äta jättedåligt nuförtiden. Och med dåligt menar jag lite. Det finns många  bra anledningar till det men mest beror det på att jag inte orkar bry mig om att handla. Dels för att det kostar så jävulskt, och dels för att jag ändå inte orkar stå och laga någon mat (en värdelös stekpanna och en icke exsisterande ugn är också bidragande faktorer) Så jag lever på yoghurt och müsli, gröt eller frukt (okej, eller godis) och det känns att jag har gått ner. Inte för att jag behöver gå ner i vikt, men det ska bli spännande att ställa sig på vågen när jag kommer hem..


Kommentarer
Postat av: Maria - mode, outfits & inspiration

Ååå, Ben & Jerrys <3

sv: haha okej. :) vad gör dudå? kram!

2010-05-28 @ 17:27:10
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0