Nice surprice



Hade "sett framemot" ännu en mysig hemmakväll alone och därför varit på affären och bunkrat upp med nachos, salsa, cremé fraiche och choklad.., 

men så ringde Malin och bjöd över mig på en fika tillsammans med några andra från Holiday. Så vips satt jag i hennes fina våning och mumsade mazariner! En sån jävla trevlig överraskning, blev verkligen jätteglad att hon ringde. Vi bytte nummer idag på jobbet men jag hade aldrig trott att hon skulle höra av sig så snabbt. Naaw, så söt. Det var även Simon, Patrik och ännu en Malin, som självklart också var riktigt trevliga. Roliga också :P Äntligen har jag börjat lära känna lite folk här, känns awesome♥

Nu blir det dock mys framför tv'n med massa godsaker, det är jag fan värd efter en hård arbetsvecka. puss på er!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan vad snygg du är i håret på första bilden! I like

2010-05-08 @ 13:16:31
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: vale

Söt som socker!!!! ;)

2010-05-08 @ 13:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0