Morning glory

Kom precis hem från jobbet. Detta var det allra, allra sista nattpasset. Fan vad skönt! Nästan så att jag vill fira på något vis?

Ni kanske undrar varför jag sitter här och bloggar efter att ha jobbat hela natten, istället för att stupa i säng som jag gjort övriga mornar när jag kommit hem, och det ska jag förklara för er. Jag tänker inte gå och lägga mig idag. Nej jag skojar inte, jag ska vända tillbaka dygnet! Och hur gör man det smidigast om inte på detta vis. Det var faktiskt inte min egen idé, utan det var Tommy som föreslog det för mig och jag nappade direkt. Jag är ändå inte speciellt trött nu så det kommer inte vara några som helst problem att hålla sig vaken till ikväll. Dock kommer jag antagligen att somna vid 8-tiden, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0