Jobbigt läge

Tisdag idag då? Nej just det, det är söndag.. men jag är helt dagvill så jag har ingen koll alls. Hade lördag i torsdags och söndag i fredags. Och måndag igår, så alltså tisdag idag. NEJ DET ÄR SÖNDAG! Jaja, whatever. Imorgon går jag på eftermiddagspassen, så jag kommer att börja jobba klockan 14:00 och sluta vid 22:30. Ovärda arbetstider, men jag tror att dagarna kommer passera snabbare på det viset. Och det är precis det vi vill!

En jämförelse; att resa iväg såhär är ungefär samma sak som den där lite udda funderingen man hade när man var liten, "om jag dör, vilka kommer bli ledsen och sörja mig då?"; man märker vilka som finns där och bryr sig om en på riktigt. 


Haha, naaw


Kommentarer
Postat av: Sofie-Ännu en blondin

sv; vet tyvärr inte vart de rosa heelsen kommer ifrån :( hitta bilderna på dem på weheartit.com bara..

allt bra annars?:)hafft en sjyst helg?

2010-05-16 @ 18:16:54
URL: http://soffif.blogg.se/
Postat av: Michaela

Åh gud, tack så jättemycket!

2010-05-16 @ 19:05:26
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/
Postat av: Jonna

haha vilken bild !!

2010-05-16 @ 20:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0