Bahnhof



Efter jobbet idag mötte jag upp MalinBahnhof vid stationen. För er som inte vet så är Bahnhof ett supermysigt café signat gamla tågstationen, där de tydligen har världens godaste cheesecake med vitchoklad (jag smakade den aldrig men Malin sa det, hehe). Det var även på Bahnhof som jag och Jonna mumsade semlor i vintras!

Vi satt på uteserveringen, surrade och lapade sol i över 2 timmar och det var så jävla underbart. Fan vad jag har saknat att sitta ute i solen och bara må, vintern har verkligen varit alldeles för lång i år.. Och fan vad jag tycker bra om Malin, vi surrar på som om vi känt varandra bra mycket längre än några fjuttiga dagar. Härlig tjej ! Nu är jag ledig i två dagar, vilket ska bli sååå skönt med sovmorgon.


Kommentarer
Postat av: timara

fina bilder! du påminner lite om en tjej som bloggar på bubbleroom!

heygia.bubbleroom.se tror jag det är :P

2010-05-12 @ 20:17:57
URL: http://timara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0