Oh, crap


Och när hade våren tänkt komma till Åre då? Det är ju för fan fortfarande nollgradigt på mornarna, blåsigt och (värst av allt) snöoväder! Har ingen lust att vara ute alls, dels på grund av trist väder och dels på grund av enorm trötthet. Fyfaaan vad jobbigt det är att kliva upp o4.3o.

Haha, ni får verkligen ursäkta. Jag trodde att jag skulle ha roligare saker att blogga om härifrån men hittills har det inte varit mycket av den biten. Men jag hoppas ni förstår, att det tar faktiskt tar ett tag att komma in i den nya livsstilen. Särskilt med tanke på att jag inte känner en kotte här.

Om jag orkar ska jag iallafall packa upp mina kläder och hänga in dem i garderoben nu, fast.. det kommer jag nog inte orka. Duscha och tvätta håret då? Nee. Laga mat? Kanske.


Kommentarer
Postat av: Rosie!

Hoppas det blir bättre, och du gör det bra som kliver upp klockan 04:30 det orkar man ju göra max en gång per år!

2010-05-05 @ 17:34:23
URL: http://rosannao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0