Jippie


Take me far, far away..

Första nattpasset avklarat - check. Kan inte påstå att jag gillade det. Inte alls faktiskt. Jag är verkligen ingen nattuggla. Den som försökt dra med mig på efterfest någon gång vet precis vad jag menar, haha. Jag tycker verkligen inte om att vara vaken mitt i natten. I mina ögon ska man sova då, så är det bara, och jag tycker att det sög rejält att gå och lägga sig halv sju på morgonen. Inte min grej, för fem öre.. Men det är bara att bita ihop, har 3 nattpass till att "se framemot" ;/


Kommentarer
Postat av: Sara K

Åh, nattpass! Duktigt att klara det iaf. Hoppas de 3 som står på tur går bra.. Synd med jobb, att man inte får det man VILL ha.. PUSS!

2010-05-19 @ 21:45:55
URL: http://4trupp.designbysarak.se
Postat av: linnea Hägglund

Det är ju det bästa som finns! Att lägga sig och sova med morgonensolen i ansiktet och veta att alla andra kliver upp då ;)

2010-05-19 @ 23:09:51
URL: http://elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0