First day, check

Första arbetsdagen har gått jättebra. Fick gå brevid (som det så vackert kallas) en kille från Sundsvall som hette Mattias som var jättetrevlig och lätt att ha att göra med. Han visade mig ALLT så nu är det very much information going on in my brain. Men jag tror nog att jag snappat upp det mesta. Har jag inte det så gör det inte så mycket, för jag kommer gå brevid i 2 dagar till innan jag börjar jobba på egen hand. Men det är väldigt stora ytor här på hotellet så det är inte alltför lättsamt, men å andra sidan är det jävligt bra träning. Mattias sa att under nattpasset (som är det pass då man rörs minst) så gick han 12OOO steg, sjukt mycket ju.

HAR SETT SJUKT MYCKET SNYGGA KILLAR IDAG OCKSÅ, MHAAHA!


Kommentarer
Postat av: Emily

Det kan vara jävligt farligt alltså, men oftast har man grymt kul på vägen dit ;) Hehe.



Ja, den bilden är grym! Stämde ganska bra in på min Valborg också :P Haha.

2010-05-03 @ 21:01:00
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: frida

Vad är det du ska jobba med där uppe ? =)

2010-05-03 @ 21:35:02
Postat av: Maria Nyberg

Fan vad roligt att det går bra för dig! Och du, vi måste verkligen boka någon helg framöver så jag (eller vi) kan komma och hälsa på!

Känns tråkigt att inte ha dig här i stan, men känns ändå lite bättre när man vet att du nog kommer trivas där uppe :)

Spana in några snyggingar åt mig också är du snäll ;)

Och fortsatt lyckatill! :D

Puss!

2010-05-04 @ 00:31:51
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/
Postat av: Josie

frida: jobbar med lokalvård på Holiday club :)

2010-05-04 @ 15:49:43
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0