Awesome!


En av de hetaste bilder som finns, aouch


FyFAN vad jag är trött just nu. Det känns verkligen att jag har varit vaken sedan o5:oo. Det, plus en massa nya intryck, människor och tankar, tröttar verkligen ut en totalt. Så det blir en tidig kväll ikväll (dock inte före Hollywood-fruarna ofc) för morgondagen blir även den intensiv dag. Först jobb, och sedan flyttar jag ifrån hotellet till min alldeles egna lägenhet. Var och kikade på en superfin lägenhet med platt-tv och nykaklat kök idag, ca. 7 min ifrån byn vilket är alldeles lagom, och den blev min. Så se framemot morgondagen för då får ni se den! :D


Kommentarer
Postat av: Michaela

Älskar den där bilden, så jävla grymt snygg

2010-05-03 @ 22:08:54
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha fast jag tycker att Kid Rock passar så jävla bra in i den där bilden!

2010-05-04 @ 16:14:54
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0