Alone and restless

Aaaj, min tunga dog precis. Sitter och hinkar thé som bäst här på min fikarast på jobbet och råkade bränna mig. Känns som att det översta lagret av skinn försvann, jävla bajs :( Förövrigt ser mitt thé precis ut som mörkgult piss, ni vet sånt som man får när man inte varit på toa på länge? Sjukt äcklig färg! :P Men det är citron-thé, så det är grymt gott.

Ååååh, jag är så fruktansvärt rastlös. Jag önskar att jag hade haft städ-sällskap. Lätt att de borde införa pass på 2&2. Det suger verkligen att städa ensam..!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha jag skickade det till honom, inte för att han klär sig HELT olikt det där, men lite mer så ja tack!

2010-05-28 @ 11:10:10
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0