I'm mad!


Blä, vilken jävla skitdag det var på jobbet.
Jag fullkomligt hatar att man ska agera springkärring för allt och alla, smart att göra något sjääälv någon gång? Men tyvärr funkar det ju så, att alla ringer lokalstädet om det är något ärende de vill ha hjälp med, mhmm. Irriterande. Att jag sedan inte vet vars någonting finns gör bara saken ännu värre.. om de åtminstonde kunde ha visat mig vars alla jävla strykjärn och vattenkokare finns så skulle det gå oerhört mycket smidigare.

Varför kan jag inte prata och vara normal när det verkligen krävs för? Orka bli knallröd i ansiktet och sitta där som en kallsvettig potatis med talsvårigheter. Åh, så PINSAMT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0