Livet är en fest





Vilken grym helg det har varit!
 Fullt upp hela tiden. I fredags tog som sagt min bror studenten, så jag, hela familjen och släkten var i stan för att kolla in alla lyckliga as som firade som satan. Fy vad jag var avundsjuk. Tror aldrig att man kommer sluta avundas studenter, när man själv har upplevt det och vet hur underbart det är. Efter det blev det mysig studentmottagning hemma hos oss, och på kvällen drog jag och Maria in till stan. Handlade med oss lite snacks och satte oss i hamnen, jättemysigt fast jättekallt. Sedan snurrade vi runt i stan halva natten och kollade på alla fulla studenter som låg och spydde i buskarna. Fast nä, så roliga var dom inte.

Igår lördag var det festligt tillsammans med Maria, Monica, Linnea och Frida. Lite väl festligt kanske, för jag blev hyfsat rund under fötterna, hehe. Men det var kul som fan! Förutom att vi inte kom in på Olearys. Vafan är det för stil? Visst att det var från 22, men vi fyller om några månader liksom. Chilla ^^ Så jag och Jonna försökte planka in istället men det gick sådär, det var typ 2 meter att klättra och dessutom såg vakten oss, hahaha. Så det blev Framnäs där vi drack tequila och det dög mycket gott och väl.

Och idag drog jag, Maria och Monica en runda på stan. Käkade take away-thai i hamnen och shoppade på Åhléns. Najs bajs och bra avslut på en toppen helg!♥


Kommentarer
Postat av: Linn

Den enda om inte är glad efter ett möte med bikboks personal är plånboken. Skulle köpa en skjorta gick där i från med praktiskt taget ett länsat konto!:S

2010-06-13 @ 19:51:45
URL: http://lmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0