Studentdagen


Idag tar min bror studenten, lyckliga jävel.
Tänk om man kunde få göra om studenten, iallafall en gång till? Det vore verkligen förjävla fantastiskt så kul som det är. Lätt det bästa som hänt i livet hittills! Men, nu är det inte så så jag får vara glad å alla 91:ors vägnar (pyttsan..) och se framemot all den underbara maten som jag och mamma sysselsatt oss med att göra. Jag har gjort en bulgursallad och en rabarberpaj!

Kommer bli dåligt med bloggning i helgen känner jag. Har inte tid att sitta vid datorn för jag har så mycket planerat. Men det är ju kul för mig, även om det suger för er :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var skit kul att ta studenten ju!

2010-06-11 @ 12:42:28
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fina bilder! :) När ska vi ses? lunch nån dag den här veckan kanske?

2010-06-14 @ 08:26:49
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0