Glad Midsommar


Glad midsommar allihopa!♥


Är fortfarande väldigt förkyld och mår allmänt inte bra, men jag tänker försöka att ignorera det idag. Jag tänker inte låta det förstöra vårt planerade firande. Vi ska åka båt ut till Ulvön där vi ska ha picknick och äta en massa god mat; sill, ägg, tunnbröd, potatissallad, grillade champinjoner, haloumi♥, jordgubbar osv. Och givetvis dricka en massa gott till (mousserande jordgubbsvin..) Blir fest och firande hela dagen lång! Nu ska jag proppa i mig alvedon så att jag överlever dagen, vi hörs när vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: RThomee

Hello ;O Varför kan man inte kommentera dina inlägg här över? Du är btw skitfin på den bilden här över typ som är i svartvit ! (:

2010-06-29 @ 18:32:48
URL: http://rthomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0