Excuse me?


Så var det måndag igen,
back to normal. Gick på upplärning inför sommarjobbet iförmiddags, fick dock sluta vid elva så nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra resten av dagen. Steka är en uppenbar aktivitet, men är lite växlande väder så nu vet jag inte. Ringde Jonna i panik för ett tag sedan också. Fan vad arg jag var! Bara skakade. Inte på henne alltså, men var tvungen att få ut min frustration. Jag vet att jag kan vara känslig och överreagera ibland, och då säger jag fula saker jag inte menar, men denna gång hade jag verkligen en vettig orsak till att bli riktigt förbannad. "Ursäkta, vad sa du?" liksom.. jag tänker inte ta sån skit.. usch.

Aja, life goes on! Bloggar kanske mer senare.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att bara ta det lugnt också kanske? :P

2010-07-05 @ 14:14:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Elin

Vart jobbar du någonstans? :)

2010-07-05 @ 15:52:29
URL: http://elinhultqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0