Anna's Birthdayparty





Kvällen igår var som sagt grym.
Anna bjöd på middag och vi var ett gäng härliga och allt annat än tråkiga människor som spenderade kvällen ute i Järved. Runt halv 12 tog jag, Jonna och Monica en taxi till Harrys där världens längsta kö väntade på oss, men eftersom Jonna, luckily for us, jobbar där fick vi gå förbi heeeela smeten och var inne på en halv minut. Vet inte riktigt vad som hände där inne, förutom att vi var så jävulskt flummiga. En kille kom till och med fram till oss och frågade om vi var galna, haha. Men det är ju så det ska vara.

[kvällen sjukaste video, hahahaha jag bju]


Kommentarer
Postat av: Jonna

HAHAHAHAHAHAHHAHA

2010-07-25 @ 23:09:08
Postat av: Josie

Jonna: men menar ;) hahaha

2010-07-26 @ 13:12:53
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: monci

Thanks hunn! Jag känner mig faktiskt rätt nöjd :) Kanske inte 100% men det duger ett tag :P

2010-07-26 @ 16:06:45
URL: http://moncis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0