Walking in a winter wonderland, litterally.


utsikt från skuleskogen över vårt vackra örnsköldsvik.

bästa kusin carro med snömonstret daisy ;}

Nu har jag träningsvärk i tammefan hela kroppen. Jag och min kusin bestämde oss nämligen för att gå på en promenad i det vackra vintervädret idag, en promenad som urartade sig i evighets-snöplumsning i Skuleskogen i 2½ timme. Vi skulle följa den gula leden men hamnade i den oranga och helt plötsligt hade vi gått lite småvilse, haha! Men det var underbart mysigt, att gå skogspromenader är sjukt underskattat - även om man går på "stigar" som inte blivit upptrampade ordentligt. Mina uggs var dock så hala så jag kunde kana ner på dom nerför varje liten backe, så sjukt roligt. Daisy, som annars älskar snö, var nog inte fullt lika entusiastisk efter 2½s plumsande, hehe. Nu ligger hon halv-dö på mattan av utmattning.

[gruppbild]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0