Viva la lördag.

Imorse klev jag upp klockan 8. Gick ut med vovven, fikade och läste tidningen och tog till sist en lång dusch. Fan vad härligt det är att vara uppe för alla andra, även om det lät som om jag kunde ha varit en pensionär, hehe. Fast sedan blev jag trött och gick och la mig vid halv 1O för att vila lite, vilket resulterade i att jag somnade och vaknade 12 igen. Ja, jag är nog en ungdom iallafall. Fast gammfolk kanske sover lunch vid den tiden? Haha, inte vet jag!


Idag spelar Modo hemma mot Luleå, och vinner dem inte ikväll vet jag faktiskt inte var jag kommer he mig. Hela Övik sitter ju på nålar just nu, och vi vill inte göra det längre. Iallafall inte sitta lika hårt. Det är 11 poäng upp till slutspelsplats och om man ser tillbaka på den gågna säsongen och de senaste matcherna kommer det vara mycket svårt att komma igen och hamna ovanför strecket. MEN JAG TÄNKER INTE TAPPA HOPPET, inte förrän det är absolut kört. Sån är jag, och Modo in my heartI love them guys.


Tror det blir fest ikväll också!


Kommentarer
Postat av: Emily

Sv: Och det är väl bara positivt! :)

2010-01-16 @ 13:06:47
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0