Trying to get a little bit tipsy.

Igår var jag och Maria på olearys - nyktra! Yes ni hörde rätt :} Det var första gången jag var på krogen nykter förrut, så det var en ny upplevelse för mig. Dock vet jag inte om jag tycker att det var en upplevelse värd att göra om, haha. Fan vad dräggiga fulla människor är! Ingen nyhet jag vet, men man ser det verkligen utifrån helt andra ögon när man princip är den enda på hela stället som är nykter. Tur jag hade gott sällskap iallafall, vi gjorde det bästa av situationen helt klart. Och det fanns ju en hel del nuts att skratta åt också..

..men, nästa helg är det jag och Maria som flänger omkring som två drägg på krogen, för medan vi satt där i vår nykterhet började vi genast planera in kommande helgs festliga bravader, haha. Är inte det typiskt? Vi blev jättefest-sugna när vi satt där och sörplade på vår cola :} inte så konstigt kanske, trots att man är dräggig har man (oftast) jävligt roligt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0