Put your lighters in the air, everybody say yeah.

Dra helvete hej vad jag är bakis idag. Skallen värker, magen mår illa och kroppen känns som en stor, jävla deghög. Inte coolt. Däremot var det lite småcoolt att festa igår iallafall. Först förfest hos Sara, eller aa förfest. Jag och Emelie satt i köket och söp oss fulla tills klockan 12 då vi gick på krogen, haha. Dom andra var lite osociala tror jag. På krogen var det å andra sidan rätt segt också. Vi hamnade på Harrys för det var där som det minst kö, men säkerligen också minst folk, och inte minst okänt folk. Var inte många som jag kände iallafall, men någon lyckades man väl hooka med iallafall. Trevligt värre! Fast jag har inga bilder från igår, jag glömde kamerajäveln hemma! :O

Jag blev dessutom bjuden på den suraste drinken ever made så jag var fett pleased. Älskar sura drinkar mest av alla, det har blivit min nya thing. Don't copy me ;) Förövrigt älskar jag sura drycker överhuvudtaget. Citron, grape, lime; mjaou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0