More about love.

Rätt ofta händer det att killar fråga mig hur fan jag kan vara singel, och visst det kanske kan tyckas konstigt för vissa men för mig är svaret enkelt. Jag har helt enkelt varit tvungen att dissa alltför många assholes den senaste tiden. Småpojkar som jag inte ens borde ha givit en chans eftersom de rätt snabbt visat sig inte alls gjort sig förtjänta av den ifrån första början iallafall. Och av samma anledning har jag själv blivit dissad också. Men sådant är livet and life goes on ♣ Jag ser det bara som att vi två ändå inte var meant to be. 

Självklart har jag blivit sårad, mer av vissa än av andra, men jag kan inte spola tillbaka tiden än hur mycket jag skulle ångra det som hänt så varför ska jag lägga mig ner och dö av sorg? Har fått höra av mina vänner många gånger att jag är så stark som bara kan gå vidare och glömma idioten utan mindre issues, men ja varför skulle jag inte? Killar är inte värda att gråta över. Och som sagt, jag vet att det inte var meant to be anyways.


a perfect match.

Jag vet inte vad [vem] det är jag egentligen väntar på, men förhoppningsvis vet jag inom sin tid. För jag kommer aldrig ge mig in i något försök till förhållande jag inte känner helhjärtat för, ever again. Då sitter jag hellre här ensam och övergiven, singel och bedrövlig.
Haha närå, så illa är det faktiskt inte men ni fattar ;} 



fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv; Hon är sinnessjukt snygg för att vara 15, mygod!



Ja why the hurry liksom?

Han kommer när han kommer och under tiden får man njuta av livet på ett sätt man inte kan göra när man är upptagen. Dock kan man ju njuta av livet på ett helt annat sätt som upptagen än om man är singel också :)

2010-01-07 @ 23:09:08
URL: http://lastnightstrash.se
Postat av: Annie

Hahahaha... alltså dessa män... Det spelar väl ingen roll hur het, sexig o snygg man är som tjej. Klart att man kan vara singel ändå, problemet ligger ju inte i hur man själv ser ut eller är som person... Problemet är väl snarare alla dessa korkade män med nedsatt intelligens som spatserar runt på våran jord. Det är väl ganska självklart att det kan ta låååång tid att hitta någon som passar, dom som är snygga, schyssta och smarta är ju inte många direkt!

2010-01-08 @ 07:40:48
URL: http://anniemarias.blogg.se/
Postat av: Josie

Annie: WORD! Kunde inte sagt det bättre själv alltså :}

2010-01-08 @ 12:16:53
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0