Mama I'm coming home.

Mitt rum är en total mess just nu. Har flyttat hem från stan igen så nu ligger alla mina saker i en katastrofal röra överallt, och jag vet inte ens var jag ska börja för att göra ett försök till att få någon ordning. Har försökt slänga en del kläder och saker iallafall, varför har man så mycket skräp för?! Jaja, så småningom blir det här nog bra. I hope..

Kan ju berätta att anledningen till att jag flyttade hem till morsan och farsan igen beror på att jag inte trivdes i lägenheten alls. Bodde där i högst 2 månader, sedan sov jag i princip bara där på helgerna när jag varit ut och festat. Mot slutet ville jag inte ens vara där då dock. Så det var en total waste of money there. Pengar som jag hellre lägger på något roligare, ofc. Nästa gång jag flyttar hemifrån blir det (förhoppningsvis) för gott dock, och då ska det vara en större lägenhet än 23 kvadrat. Finns ju inget space till någonting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart hade du lägenhet? =) letar nämligen efter någon etta här i stan..

2010-01-12 @ 20:41:34
Postat av: Josie

Hade lägenhet på Nygatan 53, men den är redan övertagen av en annan :P

2010-01-12 @ 21:35:39
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0