It takes a lot of courage to show your dreams to someone else.

Fick ett önskemål om att berätta lite kort om mina drömmar. Och ja, det hade varit en bra idé, och det hade varit roligt att dela med mig av dem till er.., om jag hade kunnat.

Tyvärr så känner jag en slags svårighet att få ner dem på papper - eller i detta fall på tangenterna, utan att texten ska bli helt okontrollerad och huxflux. Det är så mycket jag vill göra, det är så mycket jag vill se! Jag blir så ivrig och förväntansfull bara jag tänker på det. Det är så svårt att beskriva, och samtidigt helt enkelt omöjligt att beskriva dem kort..

Därför la jag upp lite bilder som alla har med några av mina största drömmar att göra här i min meny. Lägger upp dem här också, plus några fler, bara för kul. Ni får säkert en rätt bra uppfattning om hur jag är och vad jag vill göra i mitt liv bara genom att titta på dem. En bild säger mer än tusen ord, right? ;)   
 

                 


Kommentarer
Postat av: M

I told you!

Den är grym! :D värsta fejk lookalikes fransar man får :D

2010-01-15 @ 20:06:21
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0