Happyland.

Igår kom Katja Laitinen och hälsade på mig, och det var så jävla coolt att hon dök upp och förgyllde min lördag. Vi bestämde oss utan att tveka för att festa så tillsammans med Maria åkte vi hem till Oscar, där även Brandberg var, och förfestade. Vilket var så jävla trevligt faktiskt, very good people 
Sedan blev det som vanligt krogen, och som vanligt Harrys. Inte heller denna gång kände vi alltså för att trotsa principen och ge Lex en chans. Vad är det för fel på oss Öviks-bor egentligen? Vi gnäller över att det bara finns 2 uteställen i stan, men öppnar det ett nytt ger vi ändå fan i att gå dit eftersom vi är så sjukt trångsynta. Riktigt jävla skamligt, helt ärligt. Och jag är då inget bättre själv. Så seriöst, nästa fest. Lex, någon? ¨¨ Men det var riktig entertainment på Harrys också. Och på "efterfesten" hos Oscar. Och hela natten.


Har inga bilder från igår dock. Usch, jag borde inte ens få äga en kamera. Vad är det för vits när man aldrig fotar med den iallafall?



[in a happyland]


Kommentarer
Postat av: katja

haha jag tyckte oxå det var jävligt coolt. Tack för en trevlig lördag<3 fler ggr tack

2010-02-01 @ 14:40:54
URL: http://katjamarianne.blogg.se/
Postat av: Maria Nyberg

Men du tog ju bilder på oss i kön, vart ingen av dem bra eller? :)

Tack så hemskt mycket för en riktigt rolig kväll :D

2010-02-01 @ 17:15:06
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0